Verrassing - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu Verrassing - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu

Verrassing

Door: Pietje

Blijf op de hoogte en volg Pietje

23 Februari 2017 | Filipijnen, Manilla

Lieve allemaal,
Wat een consternatie deze week. Eergisteren kreeg ik Lot aan de telefoon. Van de zenuwen dacht ik, helemaal in de "traantjes" dat ze niet kwam.
Was eigenlijk stomverbaasd want het enthousiasme was eigenlijk erg groot om te komen. Maar de aap kroop langzamerhand uit de mouw.......gezinsuitbreiding in "huize de Vent": de 12 weken zijn reeds voorbij. Nou zou dat voor die nuchtere kids van ons geen probleem zijn: maar het Zika virus waart hier rond en dat durft ze niet aan: groot gelijk! Je moet er niet aan denken dat je de hele dag op de loer moet liggen om een mug plat te slaan. Hoorde net van Hans en Annemarie dat er in de buurt van de TLC 2 gevallen zijn.
Heel stoer: Wein en Nanne komen samen en maken er een gezellig "moeder/dochter" weekje van! De meest regen schijnt nu voorbij te zijn. De zee is mooi blaauw ...... op naar het Bounty strand!
xxPP
PS. Ik herinner me dat ik na het traditionele Kerstdiner bij tante Annet tegen Wein zei dat ik dacht dat er een zwangerschap was te melden ...... zij wist van niets maar had ook het idee! Gek dat je als moeders toch zoiets altijd in de gaten hebt. Terugrekenend hadden onze voelsprietjes het goed!

• 23 Februari 2017 - 13:28

Mady:

Leuke dingen in het vooruitzicht ... Gefeliciteerd!

• 23 Februari 2017 - 14:27

Loes:

Wat leuk Pietje, je dochter bij je, ziet ze ook eens wat mams allemaal doet !
    Dat Lot er nu niet bij zal zijn, jammer, maar de reden is een felicitatie waard.
    Liefs, Loes

• 23 Februari 2017 - 15:18

Els:

Het loopt dus nu wat anders met het bezoek om een blijde reden!
    Ze gaan toch niet alleen Manilla in?
    lieve groeten Els

• 23 Februari 2017 - 19:42

Anne:

Van harte lieve Pietje!

• 23 Februari 2017 - 20:05

Lotte Olde Dubbelink:

Gefeliciteerd, Pietje, met het goede Niews.
    lieve groet
    Lotte

• 24 Februari 2017 - 11:02

Lotte PtG:

Wel balen om ze vanmorgen te zien vertrekken, maar de reden om thuis te blijven is ontzettend leuk! Veel plezier en we wachten op de foto's!

• 24 Februari 2017 - 15:24

Monique:

Gefeliciteerd oma, en veel plezier daar.

• 24 Februari 2017 - 19:10

Aafke:

Lieve Pp, WOW goede berichten allemaal!! Wat n feest!

• 25 Februari 2017 - 16:05

Marion:

Gefeliciteerd met het heuglijke nieuws,en veel plezier met kl._en dochter,groet ook van Ekke