DANKWOORD - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu DANKWOORD - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu

DANKWOORD

Door: Pietje

Blijf op de hoogte en volg Pietje

08 Maart 2015 | Filipijnen, Manilla

Lieve Allemaal,
Wat hebben we toch een hoop beleefd samen. Een woord van dank aan enkelen wil ik via dit blog ter afsluiting plaatsen.
*Natuurlijk LOML:
Ik was very flattered om van jou mails te ontvangen met deze titel: voelde of ik op mijn oude dag gepromoveerd was!
Vanaf het moment dat bij jou het kwartje viel dat mijn intentie om af te reizen naar de Philippijnen echt "niet over zou waaien" en toch wel serieus werd heb je meegedacht, meegeregeld, meegeleefd en je overal in meeverdiept. Je kon blij zijn voor mij dat ik er zo naar uitkeek! Heel veel dank. Ik voelde mij daardoor weer minder schuldig jou hier al die weken alleen te laten zitten. Ik hoor inmiddels waaraan jij je tijd hebt besteed en gelukkig heb je niet alleen achterover in de stoel gezeten.
Een Indisch maal uit de grond stampen voor de kids die een weekend met alle kleinkinderen kwamen logeren.... je draaide je hand er niet voor om, bedankt.
*Kids:
Heerlijk was het om te horen dat jullie het lijntje met papa wat strakker aan hebben getrokken en in Zelhem o.a. dus de boel een weekend onveilig hebben gemaakt..... Wat heeft Papa er van genoten .....ook gesloopt maar er was genoeg tijd om daar van bij te komen. Zoals Lot mij mailde: "Het was zo gezellig om de club weer bij elkaar te hebben!", waardevol dus. Lief dat jullie op Schiphol stonden, 1 uur vroeger dan gepland: voor jullie was het ook vroeg op staan: Bedankt voor alles!
*Annet:
Zus wat zijn wij toch een raar duo....:" met mekaar meugen ze (soms) niet maar zonder mekaar deugen ze ook niet"! Het bleek maar weer deze weken dat bloed nou eenmaal dikker is dan water en het was fijn dat weer te mogen constateren. Geweldig dat je je zo ingezet hebt om alle verslagen, foto's erbij, in of out de cloud, wel of niet one drive..... (ik ben er gewoon niet goed in) daar hoefde ik mij niet in te verdiepen en kon mijn energie gebruiken voor hetgeen ik gekomen was.
Fantastisch!
*De Colenbrander family:
Wat heb ik genoten om in de keuken te mogen kijken van een gezin dat qua samenstelling en opvoeding zo identiek is als het onze. Had soms het gevoel 20 jaar geleden rond te lopen in ons eigen gezin. Fantastisch was het om, toen ik het allemaal even niet meer zag zitten, bij jullie de accu te mogen opladen, dat ik mee mocht eten en genieten van het Colenbrander menu op de verjaardag van Eva! Ik heb het heel erg gewaardeerd.
*Lieve Jasmin:
Moslima, weredlwijf, topper: bedankt dat we zo vaak, zo open en zo respectvol onze verschillende geloofsvisies met elkaar hebben mogen delen. Ik vind dat heel bijzonder en jij ook, zeker weten!
Fantastisch zoals jij je staande weet te houden in de groep met andersdenkenden.
*Lieve Francis:
Ik mis je, vooral de trekjes op je gezichtje die lieten zien dat je blij was ook al was het vaag. Je mooie lipjes: om te zoenen! Het laatste bericht is dat je zit in een speciale stoel en drinkt uit een tuitbeker. Je geniet van kindjes om je heen en je kan de slaap vatten: wat een vorderingen... de medicijnen doen hun werk. Ook met jou komt het goed! Daar vertrouwen we samen op he?
*Lieve Angel:
Wat een vechter ben je! Hoorde op het laatste moment dat je de kruk waar je nu mee loopt pas op je 8ste kreeg. Daarvoor kroop je naar school: ik dacht dat ik het verkeerd begreep maar je deed het echt! Iemand die zo leergierig is en dat presteert die komt er wel, let maar op. Ik zie uit naar de foto's waarop je met de prothese kan lopen. Het zal oefenen en oefenen worden maar met jouw instelling gaat dat lukken.
Wat ben ik trots op je!
*Alle kinderen van de TLC:
Voor dat ik weg ging kreeg ik van onze voorganger een mail waarin o.a. stond: "probeer niet alleen liefde te geven maar vooral te ontvangen".
Ik kon daar toen eigenlijk niets mee maar snap het nu: als je niets ontvangt kun je ook iets uitdelen of doorgeven. Van jullie heb zo veel meer ontvangen.... veel dank. Stuk voor stuk zijn jullie allemaal God's oogappeltjes vertrouw daar maar op onthoud dat maar. Ik wens jullie zo toe dat er een rij van Papa's en Mama's zal verschijnen waar jullie een fijn thuis en een zorgeloze jeugd zullen hebben. Bedankt dat ik niet alleen in jullie oogjes maar ook in jullie hartjes heb mogen kijken!
Oh ja, wat heeft heeft ze dan "zo veel meer ontvangen"?
Hé Francis, Julian, Gabriel, Justin, Djolo, Louie, Jilian, Colleen, Editha,
Ninjo, Ken, David, Nicole, Ezra, Jeremiah, Joy......DAT gaan we lekker niet verklappen hè want dat is ons geheimpje en dat blijft zo, ok?

Sana, patnubayan kayo ng Maykapal para sa inyong ikabubuti lahat,

Ate Petechy



  • 08 Maart 2015 - 19:13

    Else:

    Wat een ontroerend,lief dankverhaal. Jij bent er "rijker" van teruggekomen. Dank dat je ons mee liet leven.

  • 08 Maart 2015 - 19:36

    Olga:

    Prachtig! En die liefde hebben wij weer via jou mogen ontvangen, dank daarvoor. Parels in Gods hand. Nu maar weer thuis landen...sterkte en geniet van je eigen thuis. Het was fijn deze tijd via je nieuwsonline mee te mogen lopen. Hartelijke groet Olga

  • 09 Maart 2015 - 22:19

    Monique:

    Nou ben je weer heel dicht bij maar ik ga je verhalen van ver weg heel erg missen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Mijn eerste reis

..

Recente Reisverslagen:

08 April 2015

Angel - vervolg

08 Maart 2015

DANKWOORD (vervolg)

08 Maart 2015

DANKWOORD

04 Maart 2015

Zach (3)

03 Maart 2015

Zach (2)
Pietje

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 62971

Voorgaande reizen:

11 Januari 2024 - 26 Februari 2024

Handen uit de mouwen.

26 Januari 2023 - 09 Maart 2023

Na Corona

22 December 2020 - 22 December 2020

Jammer, jammer

08 November 2018 - 27 November 2018

Manilla 2018-2

25 Januari 2018 - 30 Maart 2018

Voor de vierde keer naar Manila

19 Januari 2017 - 19 Maart 2017

Derde reis

22 Januari 2016 - 29 Maart 2016

mijn tweede reis

03 Januari 2015 - 01 Maart 2015

Mijn eerste reis

15 Januari 2020 - 30 November -0001

En dat wordt zes........

Landen bezocht: