uitgestelde reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu uitgestelde reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu

uitgestelde reis

Blijf op de hoogte en volg Pietje

11 Januari 2015 | Nederland, Nederland

De reis is een paar dagen uitgesteld. De paus gaat ook naar Manilla en blijkt daar 1 dag eerder aan te komen dan ik en dat bracht zo veel geblokkeerde wegen, gesloten metro's enz met zich mee dat het lastig was om mij van de luchthaven af te halen. Op het moment van mijn oorspronkelijk aankomst is een Mis gepland naast de luchthaven waar vermoedelijk minimaal 50.000 op af zullen afkomen. Niet getreurd: ondertussen tijd om alle medische zaken voor de geboortekliniek, gesponsord door www.geboortesenzo.nl te selecteren en zo klein mogelijk te verpakken. Ik denk daarbij aan navelklemmen, hechtmateriaal en helemaal fantastisch........ een doptone.
150 tandenborstels worden via Lot en collega Fridus van der Weijden(implantologen) door Oral B bij het kindertehuis bezorgd en de tandpasta (geschonken door tandartsenpraktijk "Schouwstede")gaat bij mij mee in de koffer.
Ook nog een laatste prik waar Bart-Jaap voor zal zorgen.

• 11 Januari 2015 - 20:08

Loes:

Hoi Pietje, heel verstandig dat je de reis uitgesteld hebt! Je kunt het omschrijven als een soort 'knieval' die je voor de paus hebt gemaakt......Letterlijk of figuurlijk, dat laten we maar even in het midden! Ik wens je heel, heel veel succes, zal iedere dag even aan je denken en zal je ervaringen via je dagboek op de voet volgen.
    Denk ook aan je zelf, zorg goed voor je zelf en kom gezond en met een voldaan gevoel weer terug! Loes

• 12 Januari 2015 - 16:48

Monique:

Ik denk dat de Paus teleurgesteld is dat jij er niet bij bent. Waarom denk je dat hij net nu daar naar toe wil? Precies iedereen wil Pietje ontmoeten. Succes met de verdere voorbereidingen het zal wel niet voor niets zijn. Veel groeten van ons en een poot van Smokey voor Floep.

• 13 Januari 2015 - 17:43

BJ:

dus een paar dagen extra stress!

• 13 Januari 2015 - 18:11

BJ:

Zojuist de tweede hepatitis B prik gegeven. Malaria profylaxe is ingepakt, maar ook antibiotica en paracetamol, imodium en creme voor de huid. Dit kan nog naast al de spullen die de kinderen hebben geregeld voor het "verloshuis" en voor de zorg voor de tanden. Of er plaats voor kleren overblijft zal ik later over berichten.