laatste bericht voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu laatste bericht voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu

laatste bericht voor vertrek

Door: Pietje

Blijf op de hoogte en volg Pietje

18 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,
Op deze site:
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/honderden-vluchten-geschrapt-in-manila-voor-bezoek-paus is te zien dat het omboeken van de fliht een goede keus is geweest!
De koffer is gepakt maar het was wel passen en meten met alle ter beschikking gestelde goederen. Morgen krijgt mijn rug nog een laatste shotje van de fysio/manueeltherapeut zodat ik er voorlopig weer tegen aan kan.
Gezellig dat Bart-Jaap, kids en Annet mij uitgeleide doen op Schiphol!
Het volgende verslagje komt vanuit the Philippines. xxPP


  • 18 Januari 2015 - 12:04

    Lotte:

    Spannend hoor!!! En super gaaf dat je dit gaat doen!!!!

  • 18 Januari 2015 - 12:09

    Hansje :

    Een heel goede reis, ik kijk uit naar je reisverslag!

  • 18 Januari 2015 - 12:24

    Else:

    In de voetsporen van de Paus! Wat zat hij je dwars. Hoop dat je een voorspoedige reis hebt en alle sterkte voor de komende weken. Ik let op mijn broertje (niet nodig denk ik). Liefs Else

  • 18 Januari 2015 - 13:01

    Anne:

    De Zegen van de Heer gaat met je!

    Liefs Yme en Anne

  • 18 Januari 2015 - 13:14

    Ada:

    Goede reis en een fantastisch en veilig verblijf. Succes met de goede doelen, maar vooral veel plezier!
    liefs ada

  • 18 Januari 2015 - 15:55

    Mieke Otten:

    Lieve Pietje, een goede reis en een mooi inspirerend verblijf daar
    toegewenst. Liefs Mieke.

  • 18 Januari 2015 - 19:00

    Monique:

    We wensen je een hele goede reis. Groeten van ons allemaal en een poot van Smokey.

  • 18 Januari 2015 - 21:50

    Olga :

    Ha Pietje, niet in de voetsporen van Paulus maar van de Paus:) ook goed! Wat een bijzondere reis ga je maken, we gaan je volgen!
    Blijft Bart-Jaap wel goed verzorgd achter of moeten er nog mantel- en hulptroepen ingeschakeld worden? Wij houden ons aanbevolen:)

    Een goede reis en behouden aankomst!
    X Olga en Gert-Jan

  • 19 Januari 2015 - 15:03

    Fried:

    Eindelijk gaat het toch gebeuren! Een goede vaart toegewenst en later weer een behouden thuiskomst!
    Tussendoor gaan we genieten van je berichten uit Manilla, Martin en Fried

  • 20 Januari 2015 - 21:04

    Annet:

    Heerlijk Piet, dat ik, ingaande morgen, anderhalve maand lang niet meer op onchristelijk vroege uren wakker word gebeld! Als je dit leest ben je veilig aangekomen en ben ik gerust. Het was goed je te hebben uitgezwaaid met BJ, Wein, Lot, Willem en twee van je kleinkinderen. Hou je haaks en geniet van deze vervulling van een langgekoesterde wens.

  • 21 Januari 2015 - 09:21

    Liesbeth Tas:

    Was even benieuwd hoe alles is gegaan. Alles goed gegaan bij aankomst? Kijk uit naar je berichtjes. Liefs Liesbeth

  • 21 Januari 2015 - 12:28

    Han En Henny:

    Hallo Pietje,
    Hoe is de reis gegeaan? Als ik dit schrijf zit je misschien al in de auto met onze Hans.
    Groetjes van ons.

  • 22 Januari 2015 - 19:29

    Dinie Wink:

    Hoi piet. Ik denk dat je ondertussen wel op de plaats van bestemming bent. Ik wacht met nieuwsgierigheid op je eerste berichtje. Bart jaap houden wij wel in de gaten. Gister avond was hij bij de Lions en vertelde dat de koelkast goed gevuld was.xxxxx dinie

  • 22 Januari 2015 - 20:15

    10:

    Hey Pietertje

    Je zult er inmiddels wel zijn, denk ik. Troela hou je taai. Ik had je zondag nog willen huggen, maar helaas je was er niet. Maar voor nu alvast een dikke knuffel. Je weet de spreuk nietwaar: Ga met God, dan ga je goed.
    Hoop dat je heel veel knuffels kunt delen met de kleintjes daar.
    Liefs 10

  • 03 Februari 2015 - 10:12

    Els Van Der Heijden-Offermans:

    Lieve Pietje,

    Intussen ben je alweer halverwege je verblijf aldaar en al heel wat wijzer geworden.Ik stel me zo voor dat je je aan de kinderen gaat hechten in de zorg voor allerkleinsten/en armsten?
    Vannacht om half drie was broer Hans opgestaan om met zijn broer en zussen hier te skypen!
    Zo weet ik dat hij a.s.zondag naar de kerk in Manilla komt om je te ontmoeten. Hopelijk slaagt dit treffen.
    Zondag j.l. was martin hier met het drietal(Weina dienst)Spelletjes gedaan,gestoeid en geknuffeld..

    alle goeds en speciale groeten van Karel/Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

..

Recente Reisverslagen:

08 April 2015

Angel - vervolg

08 Maart 2015

DANKWOORD (vervolg)

08 Maart 2015

DANKWOORD

04 Maart 2015

Zach (3)

03 Maart 2015

Zach (2)
Pietje

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 63218

Voorgaande reizen:

11 Januari 2024 - 26 Februari 2024

Handen uit de mouwen.

26 Januari 2023 - 09 Maart 2023

Na Corona

22 December 2020 - 22 December 2020

Jammer, jammer

08 November 2018 - 27 November 2018

Manilla 2018-2

25 Januari 2018 - 30 Maart 2018

Voor de vierde keer naar Manila

19 Januari 2017 - 19 Maart 2017

Derde reis

22 Januari 2016 - 29 Maart 2016

mijn tweede reis

03 Januari 2015 - 01 Maart 2015

Mijn eerste reis

15 Januari 2020 - 30 November -0001

En dat wordt zes........

Landen bezocht: