De aftrap van de derde reis 2017 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu De aftrap van de derde reis 2017 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Pietje Pull ter Gunne - WaarBenJij.nu

De aftrap van de derde reis 2017

Door: Pietje

Blijf op de hoogte en volg Pietje

24 December 2016 | Filipijnen, Manilla

Ha Allemaal,
In de loop van het afgelopen jaar kreeg ik een aanbod van een vriendin van Rhonda om bij haar in huis te verblijven.....mocht ik naar de TLC willen.
Rhonda en Steve zijn dit jaar met sabbatical naar Amerika na lange tijd en dus kon ik daar niet terecht (ik word overigens in 2018 wel verwacht maar dat zien we dan wel weer). Nu eerst maar focussen op mijn vertrek op 19 januari as.
Wel spannend zo'n uitnodiging.......maar lang hoefde ik niet na te denken. Een erg warme, lieve mail viel in mijn postvakje en ze komen mij zelfs van de luchthaven halen.
Ik woon dan wel iets verder van de TLC dan bij Rhonda. Eerst een stukje met een trike, dan met een Jeepny en dan nog een stuk lopen. Gelukkig kan ik goed tegen de hitte. Ik begrijp dat ze 2 honden hebben dus kan ook ik weer aan de wandel.
Het afgelopen jaar heeft het plaatsen van reacties veel moeilijkheden gegeven. Ik hoop dat het dit jaar beter lukt! En mocht het niet lukken via het blog dan is een mailtje via mijn mailadres ALTIJD welkom!
En dan...op de valreep: een gezond, gelukkig en bovenal gezegend
Kerstfeest. Ik wens jullie een mooi en liefdevol 2017 toe: we hebben het allemaal ZO nodig!!!!!
xxPP

• 24 December 2016 - 15:33

Atie Drop:

Dag Pietje,
    Nu een heel mooi kerstfeest en dan heil en zegen in he nieuwe jaar waarin jij weer een mooie taak op je neemt. Sterkt bij alle voorbereidingen; ook dat kan genieten zijn.
    lieve groet, Atie

• 24 December 2016 - 18:35

Hester Mets:

Dag Pietje, Heel goed van je dat je weer bereid bent om je taak weer op je te nemen. Heel mooie Kerstdagen met je man en familie en een gezond 2017.
    Liefs hester

• 09 Januari 2017 - 19:42

Leanne:

Ha Pietje!
    Alvast een hele goede en gezegende reis gewenst! Geniet ervan, Ontvang zegen en Wees een zegen! Liefs v Leanne.

• 23 Januari 2017 - 09:09

Han En Henny:

Hallo Pietje, je eerste werkdag zit er bijna op. Kwam je nog weer voor verrassingen te staan?
    We zouden zo om het hoekje willen kijken. Veel sterkte. Hartelijke groet, Han en Henny